Afspraak maken

De gemeente Nuth werkt op afspraak. Dit betekent meer gemak: zelf het tijdstip inplannen dat u het beste uitkomt. Met een afspraak hoeft u nooit lang te wachten. Een afspraak maakt u online of telefonisch via 14 045.

Afspraak maken

Afspraaktijden

Dag        Openingstijden     
Maandag   8.30 - 17.00 uur
Dinsdag 8.30 - 17.00 uur
Woensdag 8.30 - 17.00 uur
Donderdag     balie burgerzaken: 8.30 - 19.00 uur
balie wonen & bouwen: 08.30 - 17.00 uur
Vrijdag 8.30 - 16.00 uur

Hoe maakt u een afspraak?

Een afspraak maakt u heel eenvoudig online, via het telefoonnummer 14 045 of persoonlijk aan de receptie of balie.

Als u de afspraak online maakt wordt u door een drietal stappen geleid:

  1. Selecteer het product of de producten waarvoor u een afspraak wilt maken
  2. Kies de gewenste dag en tijdstip
  3. Vul uw persoonsgegevens en een eventuele omschrijving in

Nadat u de afspraak heeft ingepland ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw afspraak.
Hierin staat wat u moet meenemen. Op de afgesproken datum en tijd meldt u zich bij de afsprakenzuil in het gemeentehuis. De zuil bevindt zich tegenover de receptie. U ontvangt een bon met volgnummer waarmee u kunt plaatsnemen in de wachtruimte. Op de monitoren in de publiekshal ziet u wanneer uw volgnummer aan de beurt is en aan welke balie onze medewerkers voor u klaar staan.

Meerdere afspraken nodig?

Heeft u bijvoorbeeld een reisdocument én een rijbewijs nodig? Kies bij het maken van de afspraak de beide producten die u nodig heeft. De duur van uw afspraak wordt automatisch hier op afgestemd.

Let op: een afspraak maakt u minimaal 24 uur voorafgaand aan de afspraak.
Bij spoedaanvragen belt u de gemeente Nuth via 14 045.

Afspraak wijzigen of annuleren

Wilt u de gemaakte afspraak wijzigen of annuleren, laat ons dit dan tijdig weten. In de e-mailbevestiging van uw afspraak vind u een link met de mogelijkheid om de afspraak te wijzigen of annuleren. Ook kunt u uw wijziging telefonisch doorgeven via 14 045. 

Pagina opties